niedziela, 13 kwietnia 2014

Pancakes!:)

Dzisiaj post trochę inny niż wszystkie. Postanowiłam wstawić przepis na pyszne naleśniki amerykańskie, które wbrew pozorom możemy na prawdę szybko przygotować:)

Potrzebujemy:

250 g mąki
2 duże jajka
1 łyżeczka cukru
1 łyżka proszku do pieczenia
szczypta soli
30 g masła, rozpuszczonego i ostudzonego
250 ml mleka
masło do smażenia



Wszystko mieszamy ze sobą, odstawiamy na ok. 15 minut. Następnie smażymy naleśniki na odrobinie masła. Gotowe naleśniki polewamy syropem klonowym, rozpuszczoną czekoladą lub śmietaną, to już według uznania:) Możemy dodać owoce lub np M&Ms:)) Pychotka:) Teraz to już tylko pozostało mi życzyć smacznego:)




10 komentarzy :

  1. mniam mniam muszę wypróbować przepis jak najszybciej! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mi się wydawało, że amerykańskie naleśniki to trudna sprawa. Są takie zgrabne i dosyć grube. Spróbuję :)

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! wyglądają świetnie!! ♥
    zapisałam tego posta w ulubionych :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany raz próbowałam je zrobić i tragedia. Nie życzę nikomu zabawy z tym

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rety! Wyglądają bardzo apetycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje marzenie na dziś!! :O Wyglądają przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszą smakować wyśmienicie pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za pysznosci ! Muszę wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Jeśli zaobserwujesz bloga napisz o tym w komentarzu a na pewno również odwdzięczę się obserwacją:)